Mechanika samochodowa
Zajmujemy się kompleksowymi naprawami samochodów osobowych oraz dostawczych. Mechanika Kęty, Oświęcim. Zapraszamy!
Pomoc drogowa 24h
734 734 880Serwis samochodowy
734 734 890Wacar Auto-Serwis
Hecznarowice (koło Kęt)Dysponujemy odpowiednimi narzędziami, specjalistycznym sprzętem służącym do przeprowadzenia diagnostyki komputerowej z odpowiednim oprogramowaniem diagnostycznym oraz wykwalifikowanymi w dziedzinie napraw samochodów pracownikami.
Podejmujemy się przeprowadzenia naprawy głównej zarówno pojazdu, jak i jego silnika. Ogromne doświadczenie w tej dziedzinie pozwala na przeprowadzenie napraw głównych w sposób profesjonalny.
Ponadto wykonujemy naprawy bieżące, takie jak wymiana elementów eksploatacyjnych:
wykonywana zgodnie z zaleceniami producenta co rok lub po pokonaniu określonego przebiegu, w zależności co nastąpi jako pierwsze.
wykonywana zgodnie z zaleceniami producenta, powinna być wykonywana zazwyczaj co 2 lata lub 60 tys. km. Z uwagi na dużą higroskopijność płynu hamulcowego nie powinno się zwlekać z jego wymianą, ponieważ układ hamulcowy jest jednym z najważniejszych układów samochodu mający bezpośredni wpływ na nasze bezpieczeństwo.
wykonywana co określony interwał czasu zgodnie z zaleceniami producenta (zazwyczaj co 2 lub 5 lat). Płyn chłodniczy z upływem czasu traci soje właściwości uniemożliwiające jego zamarzanie. W przypadku niedopilnowania okresowej wymiany płynu chłodzącego może dojść do jego zamarznięcia, a w konsekwencji do rozmrożenia i uszkodzenia elementów silnika.
wykonywana w zależności od potrzeby, ponieważ elementy zawieszenia zużywają się nieliniowo w zależności od stanu nawierzchni dróg po jakich eksploatowany jest pojazd. Najczęściej zużywające się elementy zawieszenia to łączniki i gumy stabilizatora, tuleje metalowo – gumowe wahaczy oraz sworznie zwrotnicy. Dodatkowym elementem zawieszenia podlegającym kontroli i w razie zużycia wymianie są amortyzatory i sprężyny.
wykonuje się w zależności od zużycia elementów takich jak końcówki drążków kierowniczych lub drążki kierownicze. Elementy te zużywają się w zależności od stanu nawierzchni po jakiej porusza się pojazd.
wykonywana zgodnie z zaleceniami producenta po upływie pewnego interwału czasu lub po pokonaniu określonego przebiegu w zależności od tego co nastąpi jako pierwsze. Podejmujemy się wymiany kompletnego rozrządu niezależnie od zastosowanego rozwiązania konstrukcyjnego (pasek rozrządu/ łańcuch rozrządu)
wykonywana w zależności od dynamiki jazdy kierowcy oraz najczęstszego miejsca poruszania się. Klocki i tarcze zużywają się szybciej podczas dynamicznej jazdy oraz podczas jazdy w mieście, która zmusza nas do częstego rozpędzania i zatrzymywania pojazdu, np. sygnalizacja świetlna. Dużo większą trwałość klocków i tarcz hamulcowych zapewni jazda w trasie i utrzymywanie przez długi czas stałej prędkości. Podczas poruszania się w trasie klocki i tarcze hamulcowe mogą pokonać nawet ponad dwukrotnie większy przebieg niż klocki i tarcze hamulcowe eksploatowane podczas dynamicznej i miejskiej jazdy.
wykonywana w zależności od potrzeby. Intensywność zużycia komponentów sprzęgła uzależniona jest od charakteru jazdy oraz miejsca poruszania się. W przypadku jazdy miejskiej oraz dynamicznej sprzęgło dużo wcześniej zużyje się i będzie wymagać wymiany dużo szybciej niż w przypadku jazdy w trasie.
z uwagi na pracę w warunkach bardzo dużego ciśnienia elementy układu zasilania takie jak wtryskiwacze czy też pomy wtryskowe narażone są na stopniowe zużycie wraz z rosnącym przebiegiem naszego samochodu. Oferujemy diagnostykę oraz wymianę lub naprawę elementów układu zasilania niezależnie od rodzaju zastosowanego układu zasilania (Common Rail, PD i inne)
układy wydechowe narażone są na działanie pary wodnej powstającej w wyniku różnicy temperatur oraz kwaśnych produktów spalania mieszanki paliwa i powietrza. Przez to są narażone na korozję wewnętrzną. Ponadto elementy układu wydechowego narażone są na działanie warunków atmosferycznych, takich jak deszcz i sól powodujących korozję zewnętrzną. Oferujemy wymianę elementów układu wydechowego lub ich naprawę w zależności od stopnia zużycia.
polegające na rozebraniu silnika na części pierwsze oraz ocenie stanu technicznego poszczególnych jego elementów, takich jak: czopy wału korbowego, pierścienie tłokowe, łożyska ślizgowe, gładzie cylindrów, gniazda zaworowe, zawory, czopy korbowodów, sworznie tłokowe, tłoki. Po ocenie stanu technicznego wymienionych komponentów, które nie mieszczą się w normach zużycia określonych przez producenta zostają one poddane wymianie lub innym zabiegom zgodnym ze sztuką prawidłowego procesu technologicznego wykonywania napraw głównych silnika.
Wykonanie strony internetowej weboski.pl