Pomoc drogowa 24h

734 734 880

Serwis samochodowy

734 734 890

Mechanika samochodowa

Zajmujemy się kompleksowymi naprawami samochodów osobowych oraz dostawczych. Mechanika Kęty, Oświęcim. Zapraszamy!

Wacar - Twój mechanik

Hecznarowice koło Kęt, Oświęcimia

Dysponujemy odpowiednimi narzędziami, specjalistycznym sprzętem służącym do przeprowadzenia diagnostyki komputerowej z odpowiednim oprogramowaniem diagnostycznym oraz wykwalifikowanymi w dziedzinie napraw samochodów pracownikami.

Podejmujemy się przeprowadzenia naprawy głównej zarówno pojazdu, jak i jego silnika. Ogromne doświadczenie w tej dziedzinie pozwala na przeprowadzenie napraw głównych w sposób profesjonalny.

Ponadto wykonujemy naprawy bieżące, takie jak wymiana elementów eksploatacyjnych:

  • elementów układu hamulcowego,
  • układu wydechowego,
  • układu kierowniczego,
  • układu napędowego
  • zawieszenia,
  • rozrządu
  • układu elektrycznego.
Dysponujemy dużym zapleczem oryginalnych części nowych oraz używanych w bardzo dobrym stanie, dzięki czemu klient może zdecydować, jakie części mają zostać użyte do przeprowadzenia naprawy. Dzięki dużemu doświadczeniu w zakresie mechaniki samochodowej zapewniamy terminowość oraz rzetelność realizowanych napraw.

Pełna lista usług mechanicznych


Poniżej prezentujemy listę najpopularniejszych usług mechanicznych świadczonych przez nasz Auto-Serwis. Jeżeli nie znajdujesz w niej twojej usterki - skontaktuj się z nami. Na pewno pomożemy.

wymiana oleju silnikowego i filtra oleju

wykonywana zgodnie z zaleceniami producenta co rok lub po pokonaniu określonego przebiegu, w zależności co nastąpi jako pierwsze.

wymiana płynu hamulcowego

wykonywana zgodnie z zaleceniami producenta, powinna być wykonywana zazwyczaj co 2 lata lub 60 tys. km. Z uwagi na dużą higroskopijność płynu hamulcowego nie powinno się zwlekać z jego wymianą, ponieważ układ hamulcowy jest jednym z najważniejszych układów samochodu mający bezpośredni wpływ na nasze bezpieczeństwo.

wymiana płynu chłodniczego

wykonywana co określony interwał czasu zgodnie z zaleceniami producenta (zazwyczaj co 2 lub 5 lat). Płyn chłodniczy z upływem czasu traci soje właściwości uniemożliwiające jego zamarzanie. W przypadku niedopilnowania okresowej wymiany płynu chłodzącego może dojść do jego zamarznięcia, a w konsekwencji do rozmrożenia i uszkodzenia elementów silnika.

wymiana elementów zawieszenia

wykonywana w zależności od potrzeby, ponieważ elementy zawieszenia zużywają się nieliniowo w zależności od stanu nawierzchni dróg po jakich eksploatowany jest pojazd. Najczęściej zużywające się elementy zawieszenia to łączniki i gumy stabilizatora, tuleje metalowo – gumowe wahaczy oraz sworznie zwrotnicy. Dodatkowym elementem zawieszenia podlegającym kontroli i w razie zużycia wymianie są amortyzatory i sprężyny.

wymiana elementów układu kierowniczego

wykonuje się w zależności od zużycia elementów takich jak końcówki drążków kierowniczych lub drążki kierownicze. Elementy te zużywają się w zależności od stanu nawierzchni po jakiej porusza się pojazd.

wymiana rozrządu

wykonywana zgodnie z zaleceniami producenta po upływie pewnego interwału czasu lub po pokonaniu określonego przebiegu w zależności od tego co nastąpi jako pierwsze. Podejmujemy się wymiany kompletnego rozrządu niezależnie od zastosowanego rozwiązania konstrukcyjnego (pasek rozrządu/ łańcuch rozrządu)

wymiana klocków i tarcz hamulcowych

wykonywana w zależności od dynamiki jazdy kierowcy oraz najczęstszego miejsca poruszania się. Klocki i tarcze zużywają się szybciej podczas dynamicznej jazdy oraz podczas jazdy w mieście, która zmusza nas do częstego rozpędzania i zatrzymywania pojazdu, np. sygnalizacja świetlna. Dużo większą trwałość klocków i tarcz hamulcowych zapewni jazda w trasie i utrzymywanie przez długi czas stałej prędkości. Podczas poruszania się w trasie klocki i tarcze hamulcowe mogą pokonać nawet ponad dwukrotnie większy przebieg niż klocki i tarcze hamulcowe eksploatowane podczas dynamicznej i miejskiej jazdy.

wymiana kompletnego sprzęgła

wykonywana w zależności od potrzeby. Intensywność zużycia komponentów sprzęgła uzależniona jest od charakteru jazdy oraz miejsca poruszania się. W przypadku jazdy miejskiej oraz dynamicznej sprzęgło dużo wcześniej zużyje się i będzie wymagać wymiany dużo szybciej niż w przypadku jazdy w trasie.

wymiana elementów zasilania

z uwagi na pracę w warunkach bardzo dużego ciśnienia elementy układu zasilania takie jak wtryskiwacze czy też pomy wtryskowe narażone są na stopniowe zużycie wraz z rosnącym przebiegiem naszego samochodu. Oferujemy diagnostykę oraz wymianę lub naprawę elementów układu zasilania niezależnie od rodzaju zastosowanego układu zasilania (Common Rail, PD i inne)

wymiana elementów układu wydechowego

układy wydechowe narażone są na działanie pary wodnej powstającej w wyniku różnicy temperatur oraz kwaśnych produktów spalania mieszanki paliwa i powietrza. Przez to są narażone na korozję wewnętrzną. Ponadto elementy układu wydechowego narażone są na działanie warunków atmosferycznych, takich jak deszcz i sól powodujących korozję zewnętrzną. Oferujemy wymianę elementów układu wydechowego lub ich naprawę w zależności od stopnia zużycia.

naprawy główne silników

polegające na rozebraniu silnika na części pierwsze oraz ocenie stanu technicznego poszczególnych jego elementów, takich jak: czopy wału korbowego, pierścienie tłokowe, łożyska ślizgowe, gładzie cylindrów, gniazda zaworowe, zawory, czopy korbowodów, sworznie tłokowe, tłoki. Po ocenie stanu technicznego wymienionych komponentów, które nie mieszczą się w normach zużycia określonych przez producenta zostają one poddane wymianie lub innym zabiegom zgodnym ze sztuką prawidłowego procesu technologicznego wykonywania napraw głównych silnika.

Wulkanizacja

Wyważanie dynamiczne kół

Dysponujemy odpowiednią maszyna służącą do wyrównoważania dynamicznego kół ze sztandarową dokładnością do 5g. Na życzenie klienta istnieje możliwość wyrównoważenia kół z dokładnością do 1g.

Montaż opon

Zajmujemy się demontażem oraz montażem opon na obręcze niezależnie od rodzaju obręczy oraz od typu zastosowanych opon. Podejmiemy się zarówno montażu/ demontażu opon na felgi stalowe, jak i aluminiowe. Nie stanowi dla nas problemu również montaż/ demontaż opon o niskim profilu oraz opon typu run flat.


Naprawa dziurawych opon

podejmujemy się naprawy dziurawych opon po wcześniejszej ocenie, czy dane uszkodzenia podlega naprawie. Naprawy dokonujemy poprzez frezowanie otworu, dokładnie oczyszczenie miejsca uszkodzenia przy użyciu specjalnego preparatu oraz założenie elementu uszczelniającego, tj łatki lub grzybka. Poprawność przeprowadzenia naprawy sprawdzona jest ciśnieniowo. Nie rekomendujemy sposobu naprawy przy pomocy kołka, który nie wymaga zdjęcia opony z obręczy, a co za tym idzie oceny jej stanu technicznego od wewnątrz. Metoda ta powstała tylko po to, by zaoszczędzić czas, jednak zastosowanie uszczelnienia od wewnątrz jest rozwiązaniem dużo pewniejszym i przede wszystkim bezpieczniejszym.

Wykonanie strony internetowej weboski.pl